Thursday, May 31, 2012

assalamualaikumm
awakk , saya mencuba menurut semua kata kata awakk , cuba memahami awak , saya tahu
awak sunyi , saya tahu awak perlukan saya , tetapi saya kerja untuk mencari duit
bagi menjamin masa depan saya . 
saya mintak maaf atas perbuatan saya selama ini . 
saya telah mencuba memujuk awak . 
maafkan saya sekali lagi kerana berkasar dengan awak . 
saya tiada niat nak berkasar, 
saya harap awak pahamm saya . saya cuma ada awak seorang sahaja
untuk melepaskan segala yang terpendam didalam hati . 
saya ingin memberitahu awak yang saya amat mencintai awak seorang sahaja
tiada orang kedua mahupun ketiga didalam percintaan kita .
hanya Allah S.W.T sahaja yang tahu bagai mana cinta saya kepada beliau dan kepada awak
saya cuma perlukan awak disisi saya untuk menyokong dan memberi semangat kepada saya untuk
teruskan kehidupan ini . 
 
 
Look into my eyes, you will see
What you mean to me
Search your heart, search your soul
And when you find me there you'll search no more

Don't tell me it's not worth tryin' for
You can't tell me it's not worth dyin' for
You know it's true
Everything I do, I do it for you

Look into your heart, you will find
There's nothin' there to hide