Thursday, May 23, 2013

Assalamu alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh 
agak lama tak post , hihi . biasalah , aku sekarang tengah ada kerja ,
thats why agak busy sikit . 
and sekarang aku nak kongsi satu cerita dengan korang .
aku nak cerita serba serbi tentang lelaki yang sudah berpunya . 
Wahai gadis-gadis yang diluar sana , adakah anda tahu apa yang pasangan
anda fikirkan pabila anda membuat sesuatu benda ? 
:Bila korang bertengkar antara satu sama lain ? 
-Even silap laki or tak , korang perlu jaga jugak perasaan antara satu sama lain
jangan sampai keluar ayat yang tak patut korang luahkan . mungkin pasangan anda
kecik hati bila dengar ,and mungkin dia akan berdiam and pendamkan perasaan itu sampai bila bila
:Bila lelaki buat sesuatu untuk pasangan dia tetapi separuh jalan 
-Mungkin lelaki ada sebab kenapa dia taknak teruskan rancangan itu , mungkin dia taknak
pasangan dia rasa apa yang DIA rasa . DIA taknak pasangan beliau terluka,susah dan sebagainya
sebelum berkata apa apa kepada beliau , Mohon selidik dulu kenapa dan apa sebabnya . 
ada banyak lagi benda yang nak aku kongsikan , mata rabak derr -.-
ngantokkk gilerr nohh . 

bagi aku , aku dah rasa banyak benda , even dulu aku ada banyak kesalahan , telahku
cuba untuk berubah , tapi apakan daya , dia tidak nampak semua itu . 
mungkin selepas dia baca post aku yang ini , mungkin dia akan salahkan aku ,
tidak mengapalah , aku redha . aku bersyukur kepadamu ya Allah S.W.T kerna
memberiku kesabaran yang sangat tinggi untuk menjalani di muka bumi ini