Tuesday, January 10, 2012

KESILAPANKU DAN DIRINYA


adakah aku salah selama ini ? . aku hanya cuba beri apa yang dia mahu selama ini . 
bila aku buat kesilapan , tak boleh ke tegur elok elok . kenapa harus ada kata kesat ? 
aku ini siapa bagi kau ? aku boleh bersabar selama mana yang kau nak , kau janganlah risau 
aku bukan jenis berdendam  . 
kenapa susah sangat kau nak mengaku kesilapan kau ? kau pandai berkata - kata , aku tahu itu 
sebab itu aku banyak "lari" . aku "lari" untuk kau jugak . 
aku mengalah untuk kau , sebab aku tak tahu nak cakap apa lagi . 
kau banyak menunjukkan yang aku punca segalanya dekat semua orang . 
memang kau tak perasaan . kalau aku bagi tahu kau sekalipun , kau bukannya nak mengaku . 
lagi melawan dan berkata kata adalah . hah . 
aku pasrah hidup aku macam ini . kalau kau nak anggap aku ini jahat ke , apa ke , selalu buat kau sedih , 
okay . aku redha . aku terima . 
kau kata kau tak main balas ? bagi aku kau buat sekarang . 
berapa banyak kau point aku ? tetapi aku tak kesah , sebab dulu aku buat salah jugak kan . 
hah , kau dah tak nak dekat aku ke ? kau buat orang fikir aku yang jahat , aku itu , aku ini .
itu kiranya kau dah memburukkan aku . kalau aku ada buat macam ini jugak .
aku mintak maaf . aku tak sengaja . aku tahu kau tak bahagia dengan aku . terima kasih kerana menjaga aku , melayan aku selama ini . assalamualaikum