Wednesday, January 25, 2012

HONEYMOON

assalamualaikum semua , hari ini , aku nak ceritakan pengalaman aku di Kuala Lumpur . 
Sebenarnya benda ini dah lama , aku malas nak update :3 . 
aku ingin berkongsi satu pengalamaan , anda percaya yang aku pergi ke Kuala Lumper
hanya membawa Rm30 dalam beg duit ? HAHA . 
isteri yang tercinta Najwa Syafiqah Bte Nor Azeri yang memaksa aku pergi .
atas pertolongan kawan kawan , aku berjaya sampai dan berjaya pulang ke negeri tercintaku :3 
Hanya beberapa keping gambar dibawah ini . 
masa ini , aku dengan Muhammad Syareel Zolkipli datang awal . -.-' perempuan kalau bersiap memang lambat . sempat lagi kami bersarapan . masa sarapan itu , aku teringat kisah hidupku dimasa aku kanak kanak 
Arwah nenek aku selalu bawak aku pergi larkin . Nenek , Ashraf rindu T.T

masa ini kami nak pergi club . HAHA . gurau sahaja :3 . kami nak pergi jalan jalan satu Kuala Lumpur .
melepak dan membuang masa bersama . HAHA . tetapi sayangnya , 4 hari aku dekat sana . aku sakit . T>T 
mintak maaf kawan kawanku kerana risau tentang aku . hihi . 

Muka lapar + penat . *Melaka Sentral

YEAHHH! BALIK JOHOR ! HAPPY ! 

Terima Kasih kerana membaca ,
Assalamualaikum ,